あるがままに。

二重生活

Dont Stop Me Now

Tonight I'm gonna have myself a real good time
今夜、俺は心底楽しむつもりだ
I feel alive and the world I'll turn it inside out - yeah
生きてて良かった、天と地がひっくり返ったような気分を味わう
And floating around in ecstasy
エクスタシーの波に漂っているんだ
So don't stop me now don't stop me
だから俺もう止めないでくれ
'Cause I'm having a good time having a good time
だって、こんなに楽しんでいるんだから 楽しんでいるんだ

I'm a shooting star leaping through the sky
俺は夜空を駆け抜ける流れ星
Like a tiger defying the laws of gravity
重力の法則に挑む虎の様に
I'm a racing car passing by like Lady Godiva
おれは、レディ・ゴディバの様に通り過ぎるレーシング・カー
I'm gonna go go goThere's no stopping me
俺は突き進む、俺をとめることは出来ない

I'm burnin' through the sky yeah
空を赤く染め上げるように燃えている
Two hundred degrees
200℃の熱さ
That's why they call me Mister Fahrenheit
それがMR.ファーレンハイトと呼ばれる理由さ
I'm trav'ling at the speed of light
俺は光速で旅をしている
I wanna make a supersonic man out of you
君をスーパーソニック・マンにしてあげたいよ

Don't stop me now I'm having such a good time
今は俺を止めてくれるな、こんなに楽しんでいるんだから
I'm having a ball
最高に楽しいよ
Don't stop me now
今は俺を止めてくれるな
If you wanna have a good time just give me a call
君も楽しみたいのなら俺に連絡してくれよ

Don't stop me now ('Cause I'm having a good time)
今は俺を止めてくれるな、こんなに楽しんでいるんだから
Don't stop me now (Yes I'm havin' a good time)
今は俺を止めてくれるな、そうさこんなに楽しんでいる
I don't want to stop at all
とめられるのは絶対に嫌だよ

Yeah, I'm a rocket ship on my way to Mars
おれは火星を目指すロケット
On a collision course
衝突針路をすすんでいる
I am a satellite I'm out of control
おれは衛星、俺は手のつけようが無い
I am a sex machine ready to reload
再装填準備完了のセックス・マシーン
Like an atom bomb about to Oh oh oh oh oh explode
爆発寸前の原子爆弾のようだ

I'm burnin' through the sky yeah
空を赤く染め上げるように燃えている
Two hundred degrees
200℃の熱さ
That's why they call me Mister Fahrenheit
それがMR.ファーレンハイトと呼ばれる理由さ
I'm trav'ling at the speed of light
俺は光速で旅をしている
I wanna make a supersonic man out of you
君をスーパーソニック・マンにしてあげたいよ

Don't stop me don't stop me
今は俺を止めてくれるな
Don't stop me hey hey hey
今は俺を止めてくれるなヘイヘイヘイ
Don't stop me don't stop me
Ooh ooh ooh, I like it
今は俺を止めてくれるな
Don't stop me don't stop me
今は俺を止めてくれるな
Have a good time good time
こんなに楽しんでいるんだから
Don't stop me don't stop me ah
今は俺を止めてくれるな

I'm burnin' through the sky yeah
空を赤く染め上げるように燃えている
Two hundred degrees
200℃の熱さ
That's why they call me Mister Fahrenheit
それがMR.ファーレンハイトと呼ばれる理由さ
I'm trav'ling at the speed of light
俺は光速で旅をしている
I wanna make a supersonic man out of you
君をスーパーソニック・マンにしてあげたいよ

Don't stop me now I'm having such a good time
今は俺を止めてくれるな、こんなに楽しんでいるんだから
I'm having a ball
最高に楽しいよ
Don't stop me now
今は俺を止めてくれるな
If you wanna have a good time just give me a call
君も楽しみたいのなら俺に連絡してくれよ