あるがままに。

二重生活

You're my best Friend

Ooh, you make me live
あぁ 君がいるから僕は生きていける
Whatever this world can give to me
この世が僕にどんな仕打ちをしようと
It's you, you're all I see
僕の目に映るのは君 君だけさ
Ooh, you make me live now honey
あぁ 愛する君がいるから僕は生きていける
Ooh, you make me live
あぁ 君がいるから生きていけるんだ

You're the best friendthat I ever had
君は僕の生涯で最高の友
I've been with you such a long time
長いこと二人で生きてきたけど
You're my sunshine
君は僕を太陽の様に照らしてくれた
And I want you to know
だからわかってほしい
That my feelings are true
僕のこの想いは本物
I really love you
心から愛しているよ
(ooh) oh, you're my best friend
あぁ 君は僕の最高の友

Ooh, you make me live
あぁ 君がいるから生きていけるんだ

Ooh, I've been wandering round
あぁ まわり道もしてきたけど
But I still come back to you (still come back to you)
いつでも僕は君の元に戻っていくよ
In rain or shine
雨の日も 晴れの日も
You've stood by me girl
君はいつも僕のそばにいてくれた
I'm happy at home (happy at home)
君のいる家で僕は幸せを味わえる
You're my best friend
君は僕の最高の友

Ooh, you make me live
あぁ 君がいるから僕は生きていける
Whenever this world is cruel to me
世の中が僕に冷たい目を向けても
I got you, to help me forgive - oo oo ooh
僕には君がいる だから許してやれる
Ooh, you make me live now honey
あぁ 君がいるから僕は生きていける
Ooh, you make me live
あぁ 君がいるから生きていけるんだ

Oh, you're the first one
あぁ 君は僕の初めての恋人
When things turn out bad
事が思い通りに行かないときでも
You know I'll never be lonely
僕は決して孤独じゃない
You're my only one
君は僕の唯一の恋人
And I love the thing
I really love the things that you do
だから僕は君のすることなら何でも心から好きになるんだ
Oh, you're my best friend
君は僕の最高の友

Oh, ooh, you make me live
あぁ 君がいるだけで生きていけるんだ

I'm happy (happy at home)
君のいる家で僕は幸せ
You're my best friend
君は僕の最高の友
Oh, oh, you're my best friend
あぁ 君は僕の最高の友
Ooh, you make me live
君がいるから生きていける
Oo oo ooh
You, you're my best friend
君は、君は僕の最高の友